B&J Partyverhuur uw partyspecialist

Reservering

Producten
: 0 st.
Totaalbedrag
: € 0,00

Ga naar reservering

Vragen

Worden de materialen gebracht of moet ik ze zelf komen halen?

U kunt uw gehuurde materialen zelf afhalen tijdens onze openingstijden.

Ook kunt u de materialen door ons laten bezorgen en ophalen. Wij rekenen hiervoor een vergoeding die afhankelijk is van de tijd en de afstand naar uw locatie. Wij leveren normaal gesproken de spullen op straatniveau binnen 50 meter van de auto op begane grond tot over de eerste drempel. Intern transport kunnen wij ook verzorgen, hiervoor rekenen wij een uurtarief (zie de vraag over opbouwen).

Indien u een tijdindicatie wenst, kunt u op de dag voorafgaand aan het transport tussen 16:00 en 17:00 uur contact opnemen met onze planning.

Onze tarieven voor bezorgen en ophalen samen bij gecombineerd transport zijn:
 
Aalsmeer € 50,00
Alphen a/d Rijn € 40,00
De Zilk € 30,00
Den Haag Noord € 40,00
Den Haag Zuid € 50,00
Heemstede € 40,00
Hillegom € 35,00
Hoofddorp € 50,00
Katwijk € 22,50
Leiden € 27.50
Leiderdorp € 30,00
Leidschendam € 35,00
Lisse € 25,00
Lisserbroek € 25,00
Nieuw-Vennep € 40,00
Noordwijk € 22.50
Noordwijk Noord € 22,50
Noordwijkerhout € 22,50
Oegstgeest € 22,50
Rijnsburg € 22,50
Roelofarendsveen € 35,00
Sassenheim € 22,50
Scheveningen € 35,00
Valkenburg € 225,50
Voorburg € 35,00
Voorhout € 22,50
Voorschoten € 25,00
Warmond € 22,50
Wassenaar € 22,50
Zandvoort € 40,00
Zoetermeer € 40,00
Zoeterwoude € 30,00

Overige plaatsen zijn €0,65 per/km.

In een aantal situaties worden toeslagen berekend, o.a. bij:
- Transport op gezette tijden, dus buiten onze gecombineerde ritten om.
- Voor ritten buiten de normale kantooruren.
- Voor transport met aanhanger.

N.B: Alle genoemde prijzen zijn exclusief 21% BTW

Moeten de materialen schoon retour? Hoe gaat het als er iets kapot is?
De huurprijs die u betaald is erop gebaseerd dat u de goederen schoon en uiteraard heel terugbrengt. Glaswerk en serviesgoed hoeft u niet grondig te wassen en af te drogen maar dient wel afgespoeld te zijn. Indien de goederen vies of beschadigd retour gebracht worden dan brengen wij u een bedrag in rekening voor het schoonmaken, repareren of vervangen. Wij kunnen u aangeven wat de vervangingswaarde van de artikelen is, dit kunt u nodig hebben als u bijvoorbeeld een evenementenverzekering wilt afsluiten.
Huur ik per dag?

De prijzen op deze website zijn gebaseerd op 1 dag huur. Indien u een prijsopgave wenst te ontvangen voor een afwijkende periode, neem dan gerust contact met ons op voor onze speciale tarieven.

Kunt u de materialen ook opbouwen? Hoe weet ik hoe alles werkt?
Normaal gesproken worden de materialen niet door ons opgebouwd, uiteraard geven wij altijd even een korte uitleg over hoe alles werkt. Bij alle elektrische apparatuur is een gebruiksaanwijzing bijgesloten waarin beschreven staat hoe u dit dient aan te sluiten en hoe de apparatuur werkt. Wij bieden u ook de mogelijkheid dat wij alle materialen voor u plaatsen en aansluiten, wij rekenen hiervoor een uurtarief van € 28,50 p.p.p.u. Uiteraard zijn wij 24 uur per dag bereikbaar voor problemen of storingen met de apparatuur.
Met hoeveel personen kunnen we om een tafel zitten?

Om te bepalen hoeveel tafels u nodig heeft is het handig om te weten hoeveel mensen er om een tafel kunnen zitten, wij zijn er hierbij vanuit gegaan dat er gebruik gemaakt wordt van stoelen zonder armleuning en dat de mensen best een beetje royaal mogen zitten zodat er genoeg ruimte is om de tafel netjes te dekken. 

Klik hier voor een overzicht van tafelmaten, ruimte indeling en stoelaantallen.

Het aantal statafels dat u bijvoorbeeld voor een receptie nodig heeft kunt u op twee manieren bepalen:

1. Door de ruimte te bekijken en vast te stellen waar u er een kan plaatsen, let er daarbij altijd op dat u de doorloop (met name voor bedienend personeel) niet te krap maakt.

2. Door uit te gaan van ongeveer 8 a 10 personen per statafel.

Hoeveel bordjes, bestek en servetten moet ik hebben voor een buffet?
Wij adviseren u te rekenen met 1,5 a 2 bordjes per persoon. Vergeet niet eventueel apart servies voor vruchtjes, ijs etc. Spreek goed met de leverancier van het buffet af wie er zorgt voor buffettafels, linnengoed, opschep bestek, broodplank en eventuele decoratie. Voor een diner kunt u eenvoudig tellen wat u nodig heeft voor welke gang, houd er rekening mee dat de kok of bediening ook wel eens een bord laat vallen.
Hoeveel glazen heb ik nodig voor een receptie of feestavond?
Als u de mogelijkheid heeft om glas te spoelen dan heeft u ongeveer 2,5 glas per persoon nodig, indien u niet kan spoelen adviseren wij u te rekenen met ongeveer 3 glazen per persoon per uur. Als u weet wat voor gezelschap u krijgt probeer dan een beetje in te schatten of het meer bier of meer wijndrinkers zijn, houd ook rekening met de temperatuur. Rode wijn drinkt men liever als het koud is, in de brandende zon kiest men sneller voor een koud biertje. Denk ook aan aparte glazen voor borrel, port, sherry, whisky of champagne.
Hoe werkt het elektrische apparaat dat ik gehuurd heb?
Wanneer u op zoek bent naar de gebruiksaanwijzing van een elektrisch apparaat kunt u het product in het assortiment zoeken en op die pagina de gebruiksaanwijzing downloaden.
Heb ik zo alles of ben ik nog wat vergeten?

Door stap voor stap uw feestje door te nemen kunt u goed bekijken wat u allemaal nodig heeft. U kunt tevens ons totale assortimentsoverzicht doorlopen. Zo kunt u nog een keer checken of u niks bent vergeten. Indien u twijfelt bel ons dan gerust, wij denken graag met u mee.

Klik hier voor ons overzicht

  • Tent huren? Heeft u ook aan verlichting en verwarming gedacht?